Kennis en ervaring

Deze kernwaarden zijn tweeledig, op de eerste plaats radioproducties en daarnaast onze kennis en ervaring binnen muziekproducties.

Radioproducties

In 1980 hebben wij het eerste radioprogramma geproduceerd iets dat we tot op de dag van vandaag nog steeds doen. In de tussenliggende jaren hebben wij het produceren van voice-overs, jingles en commercials opgepakt waarbij het motto geldt: Van je hobby je werk maken! We hebben programma’s geproduceerd op elk niveau van piraat tot commercieel en alles wat daar tussen zit. Maar ook alle genres hebben de revue gepasseerd. Bits of Sound heeft dus genoeg ervaring om al je radioproducties te verzorgen.

Naast ervaring hebben we uiteraard ook kennis opgedaan door verschillende specifieke opleidingen te volgen en trainingen en seminars bij te wonen.

Muziekproducties

Als muzikanten hebben we onze ervaringen opgedaan tijdens opnamen in studio’s. Wat we in de opnameruimte hebben geleerd passen we nu toe in onze control-room. Wij weten als geen ander wat er nodig is om het beste uit een muzikant aan de oppervlakte te laten komen.

Kennis hebben we vergaard door opleidingen te volgen bij onder andere CEMU, IAB en Sound Academy.


Eerlijke prijzen

Wij hanteren marktconforme prijzen en je betaald nooit meer dan dat we vooraf contractueel hebben vastgelegd. Bij ons dus geen “uurtje=factuurtje”, je weet dus vooraf wat je gaat betalen. Mocht je extra diensten willen afnemen dan stellen we daar een nieuw contract voor op.


Persoonlijk contact

Het is mogelijk dat je eerste aanvraag via ons contactformulier is gedaan maar vanaf dat moment zal er altijd persoonlijk contact worden gelegd. Voor ons is persoonlijk contact erg belangrijk. Wij zijn namelijk van mening dat een zakelijke relatie nooit kan ontstaan zonder een goed persoonlijk contact. Daarnaast is het voor een muzikant uitermate belangrijk dat er een “klik” is met de sound engineer, per slot van rekening zul je met hem/haar geruime tijd in de studio samen zijn. Ook voor radioproducties is dit erg belangrijk. Onze producer moet de “feel” krijgen wat de klant wil of welke sound een radiostation wil laten horen.